6 Haziran 2026

Temizliğe beklerim

Haftasonları demek güzel güzel evim diyerek temizlik yapmak demek. Haftasonları erken kalkmaları seviyorum gerçekten. güzel bir kahvaltı hazırlayıp çayımla mutlu olabiliyorum. Taaki temizliğe başlamadan önce:) Pis bir insan değilim ama temizlik yapmayı hiç sevmiyorum ben ve isteyerek yapmadığım için şu günlerde bunu kafaya takmaya başladım. Toz viledayı sadece haftasonları yapıyorum yapana kadar da tozlar oluşmaya başlıyor. Sanırım isteyerek yapmadığım için oluyor tüm bunlar. Dışarıdan bakınca pis bir insan mıyım? Siz söyleyin:) Bayramda tüm akrabalarla bayramlaştık ettik, sen ne iş yapıyon şunu yapıyom, sen ne işte çalışıyosun, şu işte çalışıyorum. Bir akraba tanıdığımın şehirlerarası bir otobüs firmasında üst düzey olmasada yönetici olduğunu öğrendim. Abla deseydin biletini ayarlardım ben senin artistliklerine girdi, ulen senelerdir memlekete gidip geliyorum daha önce neredeydin? Gülerek biraz ısırdım onu ama sonra dedim ki kimse böyle güzellik yapmak zorunda değil kendine gel:) Şu temizliği bitireyim ben.

14 yorum:

  1. Bu sefer de öneri insanı gibi olmayayım ama :) Hakikaten güzel bir önerim var! Ben de nefret ederim temizlikten ama evde 4 adet iki ayak 3 adet 4 ayak olunca, haftada en az 2 defa 2-3 saatlik temizlikler yapmak zorundayım. Sesli kitaplar ve podcast’ler dinliyorum ve nasıl bitti temizlik anlamıyorum :) Aşırı tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zengin işi diyorsun yani :))) deneyeyim ben de bakalım nasıl olacak benim için

      Sil
  2. Blogger ekibi olarak temizlik kadrosu çoktan kurmuştuk, yardıma geliyoruz! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz bi harikasınız :)) o zaman bölüm dağılımı yapalım hemen

      Sil
  3. Temizlikçi abla çağırıyorum o gelmeden bir tur temizlik yapıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. El mahkum yapıyoruz. Cam silmek ve ütü en sevmediğim ev işi :)

    YanıtlaSil
  5. Güzele yoracak bir şeyler yazabilir miyim diye şöyle biraz düşündüm ama yok ya, nereden baksam kurtarmıyor :) Allah kolaylık versin.🥲​🙃​

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizliğin nesi güzel olabilir ki dimi:) ben bıktım artık

      Sil
  6. Hahahah temizlikten akraba ortamına geçip tekrar dönmen çok tatlı yalnız :) Seviyorum bu uçuşan fikirleri :)) Yalnız temizlik işi çok nankör bir iş. Bazen canım sıkkınken başlıyorum ve sonrasında canımı sıkan insanlara bir güzel had bildirmişim gibi bir rahatlama oluyor :) Öyle zamanlarda yapmanı öneririm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay akrabalarda nankörmüş:) ben de mi had bildirsem ne yapsam

      Sil
  7. Temizlik zor gelir ama yaparken odayla kafam düzene girer, sonrasında evdeki temizlik hissi de insanı yeniler. Terapi gibi:) zorlu terapi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya temizlik işi bittikten sonra kendimi çok iyi hissediyorum ben.

      Sil