Haftasonları demek güzel güzel evim diyerek temizlik yapmak demek. Haftasonları erken kalkmaları seviyorum gerçekten. güzel bir kahvaltı hazırlayıp çayımla mutlu olabiliyorum. Taaki temizliğe başlamadan önce:) Pis bir insan değilim ama temizlik yapmayı hiç sevmiyorum ben ve isteyerek yapmadığım için şu günlerde bunu kafaya takmaya başladım. Toz viledayı sadece haftasonları yapıyorum yapana kadar da tozlar oluşmaya başlıyor. Sanırım isteyerek yapmadığım için oluyor tüm bunlar. Dışarıdan bakınca pis bir insan mıyım? Siz söyleyin:) Bayramda tüm akrabalarla bayramlaştık ettik, sen ne iş yapıyon şunu yapıyom, sen ne işte çalışıyosun, şu işte çalışıyorum. Bir akraba tanıdığımın şehirlerarası bir otobüs firmasında üst düzey olmasada yönetici olduğunu öğrendim. Abla deseydin biletini ayarlardım ben senin artistliklerine girdi, ulen senelerdir memlekete gidip geliyorum daha önce neredeydin? Gülerek biraz ısırdım onu ama sonra dedim ki kimse böyle güzellik yapmak zorunda değil kendine gel:) Şu temizliği bitireyim ben.
Bu sefer de öneri insanı gibi olmayayım ama :) Hakikaten güzel bir önerim var! Ben de nefret ederim temizlikten ama evde 4 adet iki ayak 3 adet 4 ayak olunca, haftada en az 2 defa 2-3 saatlik temizlikler yapmak zorundayım. Sesli kitaplar ve podcast’ler dinliyorum ve nasıl bitti temizlik anlamıyorum :) Aşırı tavsiye ederim!
YanıtlaSilzengin işi diyorsun yani :))) deneyeyim ben de bakalım nasıl olacak benim için
SilBlogger ekibi olarak temizlik kadrosu çoktan kurmuştuk, yardıma geliyoruz! ;)
YanıtlaSilsiz bi harikasınız :)) o zaman bölüm dağılımı yapalım hemen
SilTemizlikçi abla çağırıyorum o gelmeden bir tur temizlik yapıyorum:)
YanıtlaSiloo bu güzel seçenek :) teşekkür ederim
SilEl mahkum yapıyoruz. Cam silmek ve ütü en sevmediğim ev işi :)
YanıtlaSilıy ben de hiç sevmiyorum ütüyü :(
SilGüzele yoracak bir şeyler yazabilir miyim diye şöyle biraz düşündüm ama yok ya, nereden baksam kurtarmıyor :) Allah kolaylık versin.🥲🙃
YanıtlaSiltemizliğin nesi güzel olabilir ki dimi:) ben bıktım artık
SilHahahah temizlikten akraba ortamına geçip tekrar dönmen çok tatlı yalnız :) Seviyorum bu uçuşan fikirleri :)) Yalnız temizlik işi çok nankör bir iş. Bazen canım sıkkınken başlıyorum ve sonrasında canımı sıkan insanlara bir güzel had bildirmişim gibi bir rahatlama oluyor :) Öyle zamanlarda yapmanı öneririm :))
YanıtlaSilay akrabalarda nankörmüş:) ben de mi had bildirsem ne yapsam
SilTemizlik zor gelir ama yaparken odayla kafam düzene girer, sonrasında evdeki temizlik hissi de insanı yeniler. Terapi gibi:) zorlu terapi:)
YanıtlaSilevet ya temizlik işi bittikten sonra kendimi çok iyi hissediyorum ben.
Sil