17 Haziran 2026

Neden siparişleri yanlış getiriyorsun arkadaşım?

Benim şu başladığım işi bitirme huyum bir gün başıma iş açacak. Ne zaman yeni bir şeye girişsem, sanki onu kusursuz yapmak zorundaymışım gibi hissediyorum. Sizde de oluyor mu böyle? Normal insan döner düzeltir devam eder ama ben ne yapıyorum? Pat diye en başa sarıyorum sanki yaptığım onca şeyi ben değilde başkası yapmış gibi. Kitaplarda da aynı dertten müzdaribim. Geçen hafta bir kitaba başlayayım dedim ama çok sıkıcı, sıkılıyorum yani. Ama kitabı okumaya devam ediyorum. Yarısına kadar geldim ha gayret diyorum kendime ne alakaysa sanki kendimi sıkıyorum. Bu arada evde okunacak çok kitap var da sıkıldığım kitapla devam etmem gerek gibi hissediyorum. ya da ben kitap okumayı gerçekten sevmiyorum. İnternetten sipariş verdim, marketten eve bişey taşımak istemedim. Ama pişman oldum, siparişimle alakası olmayan ürünler gelmiş. İş yerinde durumlarda biraz sıkıntılı, kimsenin tadı tuzu yok. Patron çıldırdı arkadaşlar patron şimdiden zamı düşünüyor arkadaşlar patron düşündükçe düşünüyor arkadaşlar. Kadında haklı çalışan insanlarda haklı yapacak bir şey. 

11 Haziran 2026

Utan utan

Kendimi anlayamıyorum güya akşam evime dönünce kendime ayırıyorum vaktimi ya ara sıra sana çıkıyor.
Şarkı mı dinlemesek ne yapsak onuda anlamadım. Her şarkıda illa bi hikaye mi olur. Üzerimde tuhaf bi depresif modu var onuda çözemedim. Belkide çözmek istemiyorum hığğ? Nasıl fikir. Bugün iş yerinden çıkmak istemedim, niye? çünkü dışarısı aşırı sıcak. En azından iş yerindeki klima işe yarıyor. Valla bu sıcakta dışarıda çalışan insanları düşündükçe biraz üzülüyorum, umarım sıcaktan fazla etkilenmezler. Bir de sokakta hayvanlar. Yine geldi yaz yine geldi sıcaktan dert yanmalar. Soğuk ayrı bir dert sıcak ayrı bir dert. Biz bu hayata neden geldik acaba. Çalışıyosun maaşın faturalara gidiyo, asgari ücretle çalışan insanlar var ve bunların aileleri var düşündükçe çıkamıyorum. Üstelik çocukları var :( o çocuklar her şeyden mahrum büyüyolar. Bu nasıl sosyal devlet anlayışı ya. Bide kredi borçları varsa? Allahım ne zor her şey ya. Hiç bir derdim sorunum yok çok şükür ben de üüzerimdeki depresiflikten dert yanıyorum. Buda bana bir hatıra olsun ki okudukça utanayım biraz.

9 Haziran 2026

Baş ağrısından migrene mi?

Bazı insanları anlayamıyorum ben, ya saflığa yatıyolar ya da gerçekten aptallar. 
İş yerindesin çalışıyorsun diğer bölümdeki sürekli gelip gidiyor, güya konuşma ataklarına kapılıyor. Bozuntuya vermiyorsun ama sürekli devam etmeye çalışıyor. Bir yürü git len. En sonunda dayanamadım ilgilenmiyorum seninle, tipim değilsin dedim:) Yarın gelmez. Bugün çok başım ağrıdı, sabah işe gitmeden önce ağrı kesici içmiştim, ağrı kaybolmuştu. Bir kaç saat sonra tekrar ağrımaya başladı, eve dönünce tekrar içtim. Migrenim yok ama bazen baş ağrısı da tam baş ağrısı oluyor. Öğlen yemek yerken karşıma iki çift arkadaş oturdu, ilk önce düzgün konuşuyolardı sonra bir anda hareretli bir tartışmaya başladılar ama saygı içerisinde, çok beğendim. önerdiğiniz diziler güzel gerçekten. Ancak bitmek üzere ikiside:) Blogda çok samimi insanlar var ya, mesela tosbağa günlüğü eşiyle flörtleşirken buz devrini izlemiş:) çok samimi çok içten. Çok hoşuma gitti bu. Keşke benimde sevgilim olsa çizgi filmler animasyonlar izlesem. Zeugma da gastroloji paylaşımları yaparak midemin guruldamasını sağlıyor sağolsun :) ama bayramiç oğlak kebabı yemem lazım. Annabell de kiraz yiyor velvet keki canım çekti diyor :) inanın bana çok tatlı insanlarsınız, ama dediğim gibi midem gurulduyor yapmayın bunu kızlar:) Güzel gün ya. Birazdan kalkıp ütü yapacağım mecbur :( 

6 Haziran 2026

Temizliğe beklerim

Haftasonları demek güzel güzel evim diyerek temizlik yapmak demek. Haftasonları erken kalkmaları seviyorum gerçekten. güzel bir kahvaltı hazırlayıp çayımla mutlu olabiliyorum. Taaki temizliğe başlamadan önce:) Pis bir insan değilim ama temizlik yapmayı hiç sevmiyorum ben ve isteyerek yapmadığım için şu günlerde bunu kafaya takmaya başladım. Toz viledayı sadece haftasonları yapıyorum yapana kadar da tozlar oluşmaya başlıyor. Sanırım isteyerek yapmadığım için oluyor tüm bunlar. Dışarıdan bakınca pis bir insan mıyım? Siz söyleyin:) Bayramda tüm akrabalarla bayramlaştık ettik, sen ne iş yapıyon şunu yapıyom, sen ne işte çalışıyosun, şu işte çalışıyorum. Bir akraba tanıdığımın şehirlerarası bir otobüs firmasında üst düzey olmasada yönetici olduğunu öğrendim. Abla deseydin biletini ayarlardım ben senin artistliklerine girdi, ulen senelerdir memlekete gidip geliyorum daha önce neredeydin? Gülerek biraz ısırdım onu ama sonra dedim ki kimse böyle güzellik yapmak zorunda değil kendine gel:) Şu temizliği bitireyim ben.

4 Haziran 2026

Buzdolabı da tatil ister mi?

Buzdolabım bozuldu sanki :( 
Tam soğutmuyor, arkadaşım bir usta önerdi onunda buzdolabında da problem varmış, çözülmüş. Servisi aramak istiyorum ama garanti kapsamı dışında olduğu için çok ücret isteyecekler diye düşünüyorum. Keşke her garanti sonrası garanti süresini yenileseydim. Neyse bakacağım artık. Yeni bir buzdolabı da almak istemiyorum hem çok pahalı hemde zaten yeni benim buzdolabım. Gerçekten çok üzüldüm. Ki ben bütün eşyalarını düzgün kullanan birisiyim. Evdeki gereksiz eşyaları da artık çöpe atasım var. Bunun dışında kavurucu sıcaklara başladık artık, hiç sevmiyorum şu aşırı sıcakları ben ya. Önerdiğiniz dizilere bakıyorum, ikiside çok güzel. 

3 Haziran 2026

Ya sürekli tatil olsun ya da sürekli çalışalım? Ne dersiniz.

Bayram sonrası kendime gelmeye çalışıyorum. Ben tuhafım biraz. Ya soluksuz tatil olmadan çalışılacak ya da tatiller çok olacak. İş yerini özlemediğimi farkettim. Kim özlüyor iş yerini? Neyse. Bugün çok yorulduğumu hissettim. Tatilde bayramda nereden çıktı şimdi? :)) Bir zamanlar fırtına estirirdim cümlesi geldi aklıma. Sen çok büyüksün be Mazhar Alanson! Bayram boyunca telefonuma annemden babamdan kardeşimden bir arama gelmedi, sanırım en güzel kısmıda bu oldu. Bayram bitiminde aramalar devam etti. Yok yani kadın bir gün aramasa kendini tuhaf hissediyor sanırım. Bloga her gün yazasım var, ama bu düşüncemi henüz gerçekleştiremedim. Önermek istediğiniz dizileri yorumlara bırakırsanız çok mutlu olurum arkadaşlar.