17 Mayıs 2026

Hastayım hastasın hasta

Hasta oldum. Bu yaşta bademciklerim şişiyor, soğuk şeylerde yemiyorum nasıl beceriyorum bunu bilmiyorum ben. Bu yaşımda annem arıyor çocuğum sağlığına dikkat etler havada uçuşuyor. Çocuk olmak istedim sanırım bu akşam. Annem olsaydı yanımda ilgilenirdi benimle. Ben hasta olduğumda bitkisel şeyler içmiyorum. Mandalina ve nar yiyorum sonra iyi hissediyorum. Yani blogcum cumartesi pazarım hastalıklarla oldu. Yarın iş var, eğer düzelmezsem sağlık ocağına gidip rapor yazdıracağım kendime. 

22 yorum:

  1. İşyeri iyi geliyor, mecbur iyileşiyorsun:))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ben direkt limonu sıkıp içince de hastalığı erken atlatıyorum tavsiye ederim. Umarım rapor alıp dinlenmişsindir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol :) aldım aldım affetmem. canımı yolda bulmadım hasta hasta da çalışamam

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, umarım bir an önce iyileşirsin. Yanına portakal'da ekle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. portakalı sevmiyorum ben ya ama greyfurtu seviyorum :) çok değişik değil mi

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, umarım daha iyisin?
    Soğuk algınlığı belirtisi oluştuğunda tuzlu suyla gargara iyi gelir bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hastalık gitti harikayım şu anda :)

      Sil
  5. Bizim ofiste de herkes hasta çelik yelek giydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çelik yelek güzelmiş :) bir dahaki sefere ben de bunu düşüneyim

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun umarım hızlıca iyileşirsin. Bu mevsim geçişi hepimizi hasta ediyor ben de yeni atlattım ama gidip geliyor çok değişik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim adsız :) adını yazsaydın bari

      Sil
  7. Geçmiş olsun. Bence meyve yemek daha etkili :) ama boğaz ağrısı vs varsa ılık içecekler yumuşatabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim İlkay. atlattım hastalığı :) bundan sonra dikkatli olacağım sürekli oluyorum güya :)

      Sil
  8. Umarım daha iyisindir :) Çok çok geçmiş olsun. Bizi bu havalar mahvetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzeldim çok teşekkür ederim :) bizde bu havaları mahvedelim

      Sil
  9. c vitamini kolajen probiyotik al barik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayol ala ala bünyem vitamin oldu deepcim :) canım benim.

      Sil
  10. Şu sıralar nereye uğrasam herkeste bir hastalık durumları var :( Çok geçmiş olsun, umarım daha iyisindir şu an. Bol su içmeyi de ihmal etmemek lazım. Hastalığı atarken çok faydası oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet düzeldim. gün içinde çok su içiyorum ben onunda artısı oldu

      Sil
  11. Çocuk olmak istedim sanırım bu akşam. Annem olsaydı yanımda ilgilenirdi benimle. Zaman zaman çocuk olmayı hangimiz istemiyor ki :)

    YanıtlaSil