Hasta oldum. Bu yaşta bademciklerim şişiyor, soğuk şeylerde yemiyorum nasıl beceriyorum bunu bilmiyorum ben. Bu yaşımda annem arıyor çocuğum sağlığına dikkat etler havada uçuşuyor. Çocuk olmak istedim sanırım bu akşam. Annem olsaydı yanımda ilgilenirdi benimle. Ben hasta olduğumda bitkisel şeyler içmiyorum. Mandalina ve nar yiyorum sonra iyi hissediyorum. Yani blogcum cumartesi pazarım hastalıklarla oldu. Yarın iş var, eğer düzelmezsem sağlık ocağına gidip rapor yazdıracağım kendime.
İşyeri iyi geliyor, mecbur iyileşiyorsun:))
YanıtlaSilay hiç uğraşamam hasta hasta çalışmakmış :)
SilGeçmiş olsun ben direkt limonu sıkıp içince de hastalığı erken atlatıyorum tavsiye ederim. Umarım rapor alıp dinlenmişsindir
YanıtlaSilçok sağ ol :) aldım aldım affetmem. canımı yolda bulmadım hasta hasta da çalışamam
SilÇok geçmiş olsun, umarım bir an önce iyileşirsin. Yanına portakal'da ekle ;)
YanıtlaSilçok teşekkür ederim. portakalı sevmiyorum ben ya ama greyfurtu seviyorum :) çok değişik değil mi
SilÇok geçmiş olsun, umarım daha iyisin?
YanıtlaSilSoğuk algınlığı belirtisi oluştuğunda tuzlu suyla gargara iyi gelir bana.
çok teşekkür ederim :) hastalık gitti harikayım şu anda :)
SilBizim ofiste de herkes hasta çelik yelek giydim :)
YanıtlaSilçelik yelek güzelmiş :) bir dahaki sefere ben de bunu düşüneyim
SilÇok geçmiş olsun umarım hızlıca iyileşirsin. Bu mevsim geçişi hepimizi hasta ediyor ben de yeni atlattım ama gidip geliyor çok değişik
YanıtlaSilçok teşekkür ederim adsız :) adını yazsaydın bari
SilGeçmiş olsun. Bence meyve yemek daha etkili :) ama boğaz ağrısı vs varsa ılık içecekler yumuşatabilir.
YanıtlaSilçok teşekkür ederim İlkay. atlattım hastalığı :) bundan sonra dikkatli olacağım sürekli oluyorum güya :)
SilUmarım daha iyisindir :) Çok çok geçmiş olsun. Bizi bu havalar mahvetti :)
YanıtlaSildüzeldim çok teşekkür ederim :) bizde bu havaları mahvedelim
Silc vitamini kolajen probiyotik al barik :)
YanıtlaSilayol ala ala bünyem vitamin oldu deepcim :) canım benim.
SilŞu sıralar nereye uğrasam herkeste bir hastalık durumları var :( Çok geçmiş olsun, umarım daha iyisindir şu an. Bol su içmeyi de ihmal etmemek lazım. Hastalığı atarken çok faydası oluyor...
YanıtlaSilçok teşekkür ederim :) evet düzeldim. gün içinde çok su içiyorum ben onunda artısı oldu
SilÇocuk olmak istedim sanırım bu akşam. Annem olsaydı yanımda ilgilenirdi benimle. Zaman zaman çocuk olmayı hangimiz istemiyor ki :)
YanıtlaSilhaklısın :)
Sil