Bayram sonrası kendime gelmeye çalışıyorum. Ben tuhafım biraz. Ya soluksuz tatil olmadan çalışılacak ya da tatiller çok olacak. İş yerini özlemediğimi farkettim. Kim özlüyor iş yerini? Neyse. Bugün çok yorulduğumu hissettim. Tatilde bayramda nereden çıktı şimdi? :)) Bir zamanlar fırtına estirirdim cümlesi geldi aklıma. Sen çok büyüksün be Mazhar Alanson! Bayram boyunca telefonuma annemden babamdan kardeşimden bir arama gelmedi, sanırım en güzel kısmıda bu oldu. Bayram bitiminde aramalar devam etti. Yok yani kadın bir gün aramasa kendini tuhaf hissediyor sanırım. Bloga her gün yazasım var, ama bu düşüncemi henüz gerçekleştiremedim. Önermek istediğiniz dizileri yorumlara bırakırsanız çok mutlu olurum arkadaşlar.
Daha yeni yazdım: Four Seasons (Tina Fey)
YanıtlaSilÇocukken zengin ve işkolik anne babanın şımarık tek kızı olarak 3 ayım deniz kenarında geçerdi. 3 ay! İnsan tatilden sıkılır. Şimdi Hanyayı konyayı anlamış bir ortadirek olarak o günleri arıyorum. Bence en iyi tatil maksimum 10 gün. Aileyle yapılıyorsa 3 yeterli :))
ay yaşasın sanalda olsa çevremde zengin insanlar var:)) diziyi aldım bakacağım teşekkür ederim
SilAhahaha afedersiniz hakikaten öyle olmuş, halbuki ben kendimi yereyim dalga geçeyim amacıyla yazmıştım... Ben hayatta prensesten külkedisine dönüşen tiplerdenim :P
Silyoo bence mesajın çok güzeldi :) sen hayatta prensesten kraliçeye dönüşmüş bir kadınsın :)
SilGereğinden fazla iş var ya. Haftada en fazla dört gün olması gerekiyor bence. Az da çalışılsa çok da çalışılsa hayat bir şekilde ilerliyor zaten. O zaman niye bu kadar çalışmak? Pek umut görmüyorum ama bakalım zaman neleri gösterecek bize?🥲
YanıtlaSilDizi olarak da en son From ve Evil isminde iki dizi izledim. Benim hoşuma gitmiştiler. Tavsiye edebilirim. Eğer izlersen şimdiden keyifli seyirler dilerim.😇
her iki diziyide izledim ben, fromun 2. sezonu yeni başladı başka var mı :)
Silİçimden bir ses nedense çok iyi bir dizikolik olduğunu fısıldıyor :) Ne söylesem sanki izlemiş olabilirsin gibi geliyor şu an :) Ama bir şeyler önermek gerekirse yine son zamanlarda izlediğim The Rookie'i söyleyebilirim. Umarım izlememişsindir ve şimdiden de keyifli seyirler.😇
SilNe sürekli tatil olsun ne sürekli calisalim. Bizim ülkemizde bu işlerin ayarı bozuk, ondan bence. Fazla tatil var gibi duruyor :) Erken yatmaktan başka çözüm yok.
YanıtlaSilay bana kalırsa sürekli tatil olsun :)
SilDaha bitirmeden gitti yorum. Bloga her gün yazasin varsa yazmalısın. Tersi olursa kötü bilesin:)
YanıtlaSilya her gün yazmak istiyorum da yoğunluktan olmuyor ne yazık ki
SilBayram dönüşü adapte olma konusunda zorlanmayı çok isterdim ahah. Westeros evreninden merhaba diyen A knight of the seven kingdoms aradığın şey olabilir mi? Game of thrones öncesi.
YanıtlaSilaa ben bilmiyordum bu diziyi tam bir game of thrones delisiyim. izleyeyim teşekkürler :)
Sil