Kendimi anlayamıyorum güya akşam evime dönünce kendime ayırıyorum vaktimi ya ara sıra sana çıkıyor.
Şarkı mı dinlemesek ne yapsak onuda anlamadım. Her şarkıda illa bi hikaye mi olur. Üzerimde tuhaf bi depresif modu var onuda çözemedim. Belkide çözmek istemiyorum hığğ? Nasıl fikir. Bugün iş yerinden çıkmak istemedim, niye? çünkü dışarısı aşırı sıcak. En azından iş yerindeki klima işe yarıyor. Valla bu sıcakta dışarıda çalışan insanları düşündükçe biraz üzülüyorum, umarım sıcaktan fazla etkilenmezler. Bir de sokakta hayvanlar. Yine geldi yaz yine geldi sıcaktan dert yanmalar. Soğuk ayrı bir dert sıcak ayrı bir dert. Biz bu hayata neden geldik acaba. Çalışıyosun maaşın faturalara gidiyo, asgari ücretle çalışan insanlar var ve bunların aileleri var düşündükçe çıkamıyorum. Üstelik çocukları var :( o çocuklar her şeyden mahrum büyüyolar. Bu nasıl sosyal devlet anlayışı ya. Bide kredi borçları varsa? Allahım ne zor her şey ya. Hiç bir derdim sorunum yok çok şükür ben de üüzerimdeki depresiflikten dert yanıyorum. Buda bana bir hatıra olsun ki okudukça utanayım biraz.
Eğlenceli şarkılara sar velvet?
YanıtlaSildenk geldiğimde dinliyorum ama sınırlı. ay depresiflik her yerimi sarmış:)
SilAsıl utanması gerekenlerin arsızlığından biraz da bu depresif oluşumuz :(
YanıtlaSilYaşattıklarını yaşamaları dileğiyle...
valla eskiden ben de senin gibi düşünüyordum da üzerinden çok zaman geçince her şey değişiyor saygı duyuyorsun sadece
SilSıcaklarda çalışmak zor. Ben de hep hayvanları düşünüp üzülürüm.
YanıtlaSilHayat yoruyor, herkesin problemleri çok farklı evet ama sağlıkla ilgili bir sorun yoksa çok şanslıyız😊
Umarım iyi hissedersin, günün ve yeni başlayacak haftan güzel geçer😊
bu ne güzel dilek:) çok teşekkür ederim seninde haftan çok güzel olsun. yaz aylarında çok ısınıyoruz kış aylarında üşüyoruz bi ayarımız yok:)
SilZor şartlarda çalışan insanlara ben de çok üzülüyorum. Ben kendimi kurtardım ama birçoğu kendini kurtaramadı. Rahat bir işi bırak, rahat bir evde yaşayamayan çok insan var. Hayatın gerçekleri de bu maalesef :(
YanıtlaSilmaalesef öyle. ay bide değişmesini bekliyoruz değişmiyor ya hani çıldırecem. şapkan çok güzelmiş.
SilBence böyle düşünerek de depresif moda giriyorsunuz :) Dünyayı biz kurtarmayacağız malesef, artık böyle düşünüyorum. Kişi kendi yaşamında elinden geleni yapıyorsa tamam bitti bence, gerisi kendine yük (ben çok yaptım). Ama faturalar vs tatsız tabi.
YanıtlaSilay faturalara girersek durum vahim sonuçlanır:) o yüzden hiç düşünmüyorum
Sil