Benim şu başladığım işi bitirme huyum bir gün başıma iş açacak. Ne zaman yeni bir şeye girişsem, sanki onu kusursuz yapmak zorundaymışım gibi hissediyorum. Sizde de oluyor mu böyle? Normal insan döner düzeltir devam eder ama ben ne yapıyorum? Pat diye en başa sarıyorum sanki yaptığım onca şeyi ben değilde başkası yapmış gibi. Kitaplarda da aynı dertten müzdaribim. Geçen hafta bir kitaba başlayayım dedim ama çok sıkıcı, sıkılıyorum yani. Ama kitabı okumaya devam ediyorum. Yarısına kadar geldim ha gayret diyorum kendime ne alakaysa sanki kendimi sıkıyorum. Bu arada evde okunacak çok kitap var da sıkıldığım kitapla devam etmem gerek gibi hissediyorum. ya da ben kitap okumayı gerçekten sevmiyorum. İnternetten sipariş verdim, marketten eve bişey taşımak istemedim. Ama pişman oldum, siparişimle alakası olmayan ürünler gelmiş. İş yerinde durumlarda biraz sıkıntılı, kimsenin tadı tuzu yok. Patron çıldırdı arkadaşlar patron şimdiden zamı düşünüyor arkadaşlar patron düşündükçe düşünüyor arkadaşlar. Kadında haklı çalışan insanlarda haklı yapacak bir şey.
O konuda yalnız değilsin. Ben de aynı konudan dert yanıyorum🥲 Niye böyle, sebebi nedir ne değildir hiç bilmiyorum. Ama çok yoruyor :(
YanıtlaSilKitap konusunda ise de ilginçtir ama tam tersi :) Eğer klasik bir şey ise biraz daha fazla zorluyorum. Ama güncel bir şeyler ise sarmadı mı iki sayfa bile atlamam. Ki bence doğrusu da bu olmalı. Çok fazla yazılmış, çizilmiş şey var. Bunların hepsini okuyabilmemiz mümkün olmadığı gibi hepsi de okunması gerek şeyler değil. Bize bir şeyler katacak ve sevebileceğimiz şeyleri okumak en iyisi. Diğer türlü asıl okunması gerekenlerin de hakkına giriyoruz sanırım🙃
ben kitap seçerken yorumlara bakıpta seçiyorum da insanların sevdikleri benim sevmediğim çıkıyor genelde ve bu huyuma devam ediyorum :)
SilHayat kısa, yarım bırakıverin :) Sonrasında daha iyi bir kitap okuyabilirsiniz.
YanıtlaSilsen kitap konusunda iyisin ya keşke senin gibi okuyabilsem ben de :)
SilMükemmel yapayım demeden önce bunu yarın da hatırlar mıyım? gibi düşünürsen her şey problemsiz olur ve kusursuz yapmak zorunda hissetmezsin, inan bana. Mitoloji kitaplarına sarabilirsin ;)
YanıtlaSilbelkide doğrudur dediğin bilmiyorum. mitoloji kitaplarını bi ara okumak istemiştim:)
Sil