9 Haziran 2026

Baş ağrısından migrene mi?

Bazı insanları anlayamıyorum ben, ya saflığa yatıyolar ya da gerçekten aptallar. 
İş yerindesin çalışıyorsun diğer bölümdeki sürekli gelip gidiyor, güya konuşma ataklarına kapılıyor. Bozuntuya vermiyorsun ama sürekli devam etmeye çalışıyor. Bir yürü git len. En sonunda dayanamadım ilgilenmiyorum seninle, tipim değilsin dedim:) Yarın gelmez. Bugün çok başım ağrıdı, sabah işe gitmeden önce ağrı kesici içmiştim, ağrı kaybolmuştu. Bir kaç saat sonra tekrar ağrımaya başladı, eve dönünce tekrar içtim. Migrenim yok ama bazen baş ağrısı da tam baş ağrısı oluyor. Öğlen yemek yerken karşıma iki çift arkadaş oturdu, ilk önce düzgün konuşuyolardı sonra bir anda hareretli bir tartışmaya başladılar ama saygı içerisinde, çok beğendim. önerdiğiniz diziler güzel gerçekten. Ancak bitmek üzere ikiside:) Blogda çok samimi insanlar var ya, mesela tosbağa günlüğü eşiyle flörtleşirken buz devrini izlemiş:) çok samimi çok içten. Çok hoşuma gitti bu. Keşke benimde sevgilim olsa çizgi filmler animasyonlar izlesem. Zeugma da gastroloji paylaşımları yaparak midemin guruldamasını sağlıyor sağolsun :) ama bayramiç oğlak kebabı yemem lazım. Annabell de kiraz yiyor velvet keki canım çekti diyor :) inanın bana çok tatlı insanlarsınız, ama dediğim gibi midem gurulduyor yapmayın bunu kızlar:) Güzel gün ya. Birazdan kalkıp ütü yapacağım mecbur :( 

10 yorum:

  1. Aptal değiller ama karşılarındakini aptal sanıyorlar. Bu açıdan bakınca da aslında bir çeşit aptallar ama neyse :)

    Ve çok geçmiş olsun bu arada. Baş ağrısı bazen can sıkıcı olabiliyor. Umarım daha iyisindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ ol ya. baş ağrısı gerçekten çok kötü bir şey

      Sil
  2. Bu durum bizim iş yerinde de oluyor. Kırmayalım diyoruz ama kafam şişiyor. Yemek yemek çok güzel bir şey kilo sorunu olmasa bütün gün bir şeyler atıştırabilirim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu sıralar atıştırmalıklara başladım, gece olunca dayanamıyorum sanırım. bu arada blogun var mı hülya?

      Sil
    2. Hayır bloğum yok ama sizleri okumak hoşuma gidiyor. Hülya

      Sil
    3. hımm anladım çok teşekkür ederim o zaman. ileride blog açarsan lütfen haber ver:)

      Sil
  3. Ay ne yapsak 😯 Bulunduğun şehirde oğlak satılıyordur şu an. Al birazcık, at düdüklüye. Hiç susuz, en küçük ocağın en kısık ateşınde 1 saat pişsin. Aynısı oluyor. Normal tencerede biraz su ilave ederek de olur
    Ve bir dikkat et istersen. Saçların tam olarak kurumamışken evden çıkıyorsan bütün gün başağrısı yapıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarım konusunda hassasım ya hiç öyle tam kurutmadan çıkmam. ay oğlak deyince içim bi tuhaf oldu :( koç kuzu denilince olmuyo da oğlak sanki oğul olarak çağrışım yaptı ben onu nasıl yiyeyim :(

      Sil
  4. Okurken okurken adımı gördüm:) ayaklarını yerden kesecek, bol gülmeli, animasyonlu güzel bir iliskin olsun insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu içten iste tosbağa lütfen :( öyle biri kaldıysa çıksın inşallah tez vakitte

      Sil