Pilli Bebek'in Sakaryası ne hoş. Her dinlediğimde ayrı bi tat veriyor bana.
Bu gün kendime Pilli Bebek günü ilan ediyorum. Ederkende bazı şarkıları sana uğrasın istiyorum. Özellikle o şarkılar. O yokuşlarda dinlemişti o şarkıları. Hele merdivenler. Hepsininde ayaklarımızın izi vardı. Bir kaç zaman önce oradaydım ama gidemedim o merdivenlere. Ayağım çekmedi. Ama tam karşısında bir kahve içtim seni andım. Ben kahve içtim gözlerim o merdivenlere baktı. İçimdeki tüm kırgınlıklarla, tüm masum sevgiyle gözlerimle o merdivenleri izledi. Üzerinden neler aktı neler değişti bir bilsen.
Ama hiç üzülmedim.
Kahve içip merdivenleri izlemek gayette şık bir marjinal durum. Siyah beyaz şarkıları önemlidir, değerlidir fazlaca. Bir kaç kere konserlerine gitmiştim.
YanıtlaSilben üniversitede çok dinlerdim Pilli Bebek, hala dinliyorum. siyah beyaz şarkımda favorilerimdendir bu arada
Silah anılar ah :)
YanıtlaSilmaalesef deepcim.
SilPilli Bebek grubunu ilk defa duydum ve Sakarya’yı dinledim. Hoşuma gitti.
YanıtlaSilaa pilli bebek bilinmez mi yahu :) çok eksiklik. diğer şarkılarınıda dinle mutlaka
SilBazı şarkılar anlar gibi akıp gitmiyor, dinleyim Pilli Bebek :)
YanıtlaSilçok güzel söyledin biliyor musun. aslında akıp gitmesine de gerek yok artık koymuyor :)
Sil