11 Mayıs 2026

Hayret

Sabah alarmı kapatıyorum, beş dakika sonra tekrar çalıyor sanki alarmın kendi hayatı var.
Market poşetini taşırken hep en zayıf kulp kopuyor poşet benden daha kırılgan.
Telefonu şarja takıyorum %99’da takılıp kalıyor sanki bana inat yapıyor.
Ve en komiği bir şey söyleyeceğim deyip söylemeyen insanlar! Ulen neden varsınız? Bu kadar merak uyandırıp sessiz kalmak da ayrı bir yetenek. 

8 yorum:

  1. Bir şey söyleyeceğim deyip söylemeyenlere ben de deli oluyorum. Sussa daha iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı katılıyorum. ya da ağzına şaplak bir tane :))

      Sil
  2. Bu örnekler çoğaltılabilir tabii :) En iyisi yok farz etmeye çalışmak. Taktikca çoğalmaları da bir gercek çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğalmaları çok denemiştim hiç birini de başaramamıştım :) oysaki bazıları çok kolaydı

      Sil
  3. bi söyleyeceğin varken susmak,önünde şapka çıkarılası bence de:)

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısın :) Alarmın kendi hayatı var kısmı favorim bu arada.

    YanıtlaSil