Sabah alarmı kapatıyorum, beş dakika sonra tekrar çalıyor sanki alarmın kendi hayatı var.
Market poşetini taşırken hep en zayıf kulp kopuyor poşet benden daha kırılgan.
Telefonu şarja takıyorum %99’da takılıp kalıyor sanki bana inat yapıyor.
Ve
en komiği bir şey söyleyeceğim deyip söylemeyen insanlar! Ulen neden
varsınız? Bu kadar merak uyandırıp sessiz kalmak da ayrı bir yetenek.
Bir şey söyleyeceğim deyip söylemeyenlere ben de deli oluyorum. Sussa daha iyi:)
YanıtlaSilAşırı katılıyorum. ya da ağzına şaplak bir tane :))
SilBu örnekler çoğaltılabilir tabii :) En iyisi yok farz etmeye çalışmak. Taktikca çoğalmaları da bir gercek çünkü :)
YanıtlaSilÇoğalmaları çok denemiştim hiç birini de başaramamıştım :) oysaki bazıları çok kolaydı
Silbi söyleyeceğin varken susmak,önünde şapka çıkarılası bence de:)
YanıtlaSilHiç :) ama bazen çabalar da saçma olabiliyo
SilÇok haklısın :) Alarmın kendi hayatı var kısmı favorim bu arada.
YanıtlaSilalarmın kendi hayatı var kısmı çok tatlı :))
Sil